Minggu depan bos masuk keja balik selepas sebulan aku hooray2..haha..bos aku berkursus untuk pengesahan jawatan dia sekarang..sebulan jugak la dia berkursus..patutnya minggu ni dia dah masuk keja balik tapi dia sambung pulak cuti..next week Isnin baru masuk keja..Wahhhh..kemain suka aku time dia tak de..Sesapa yang rajin masuk ke blog aku ni, pasan kowt..hari-hari aku update blog..bos tak da kan..lalalala la aku..tapi ada yang tak best jugak bos aku ni tak de..serabut melayan karenah 2 orang timbalan dia..ada 2 orang tapi rasa macam dua2 tak berfungsi..yang sorang tu, bos aku dah mintak tanggung kerja dia sepanjang dia tak de kat ofis..okey la timbalan yang ni..ada jugak tolong walaupun nampak kalau ada certain mesyuarat, dia macam mengelak..ada la jugak menolong..
yang sorang lagi tu, memang aku berangin je ngan dia..terang-terang tolak kerja..atas alasan dia tak tahu..abis tu fungsi dia sebagai timbalan bos tu untuk apa..lagi pun dia timbalan hokay..timbalan bos..mana boleh cakap tak tau..dah tu gaji dia yang banyak tu, meh bagi kat orang lain la..yang buat kerja dia..yang hadir mesyuarat untuk pihak dia..which is sepatutnya dia yang kena ganti bos aku..aku tak tau la dia saja cari pasal @ dia ingat aku tak berani nak ngadu ngan bos aku pasal dia..rasa2 aku memang akan cakap kat bos aku pasal timbalan dia yang sorang ni..sebelum ni aku selalu tolong dia..lepas dia dah buat hal ngan aku haritu, memang tak la aku nak tolong..dengan staff2 dia aku marah sebab back up dia..kalau bos dorang tu betul tak pe la jugak..ni..hmmmmm..okey malas nak story pasal timbalan bos yang sorang ni..buat aku marah je kalau citer..
Memandangkan bos aku next week Isnin, akan masuk kerja balik..kelam kabut aku update folder surat2 KIV dalam bilik dia..akcelinya sebelum dia start kursus haritu, dia dah suh aku update..tapi besa la aku..suka buat kerja kelam kabut + malas..heeee..lagipun sebulan kan dia tak de..so kita hooray2..harini pagi2 terus amik folder yang dia suruh aku update tu..nasib dah siap..pffttt..legaaaa..

 Bos dah start ada minggu depan, aku akan jadik bz balik la..

2 Comments

  1. Assalam fieza,
    bos masuk, tangan sotong kena keluor la yer he3

    ReplyDelete
  2. wah...heaven boss x dop sebulan! :-)

    ReplyDelete