Hari Jumaat lepas, ada jamuan kat tempat lama aku..ada salah sorang officer kat Unit lama aku tu pencen awal..so dorang ajak joint celebrate skali sbb aku bertukar dari Unit tu..tak de gambar officer yang pencen awal tu..ingat nak bergambar dengan dia tapi nampak dia cam bz benor duk bercakap dengan anak buah dia..agaknya duk setelkan apa-apa kerja yang still pending..

Salah sorang kakak kat unit lama aku ni yang kontek aku ajak joint jamuan ni..mula-mula aku macam tak baper nak sebab confirm-confirm ex-boss aku ni ada..Nebes weiiii nak jumpa dia..tapi tak pe, kita profesional..no hurt feeling bebeh.. ;)

nampak tak?profesional ke idok kitaorang?

Cenderamata dari Unit Integriti..tQ ;)

1 Comments

  1. Assalam fieza,
    ok la tu
    dapat makan2 & dapat hadiah lagi tu he3

    ReplyDelete