Alahai..sweet sangat bila baca story pasal Lisa Surihani dah pregnant..kat fb asik la kuar link story pasal ni, tetap bukak jugak link..padahal story sama je..Lisa & Yusry tak citer detail pun pasal pregnancy dia sebab ikut petua orang2 tua, tunggu dah lepas trimester pertama baru cerita lebih lanjut.

Rasa nak tau je Lisa amalkan produk apa, sampai berjaya pregnant..hah!!!!tengok dah start la aku ni..pftttt..aptb..

Tak kisah la produk apa pun dia amalkan tapi sebenarnya dah sampai rezeki dorang ber2..happy for them..alhamdulillah..aku peminat KRU tau..dari zaman remaja hokayyy..dulu masa lepas SPM, gigih gi konsert KRU kat PWTC kowt..ngan member aku..dapat berdiri kat depan sekali..memang best..member aku jangan cakap la duk menari2..aku je pemalu..goyang badan sikit2, lambai2 tangan kat KRU..heeeee..sampai sekarang still minat KRU, tau..bila Yusry kawen ngan Lisa..terus minat dengan Lisa sekali..bila story pasal dorang, memang harussss baca..aku siap folo ig Lisa & Yusry..heeeee..pasan gak dalam minggu lepas, lisa ni duk hapdate gambar kat ig dia macam tunjukkan dia tak sihat..ingatkan demam ke hapa..upenya demam berisi ko..tahniah to both of them :)


kalau aku pun excited giler..lisa & yusry lepas 3 tahun berjaya..aku & mr hubby ?? ..tahun ni anniversary ke-7 kitaorang..hope ada gud news untuk hadiah anniversary ke-7 kitaorang..Insya'Allah..Aamiin



2 Comments

  1. Insyaallah dear. Baby dust for you. Amin.

    ReplyDelete
  2. semoga kita dikurniakan zuriat tak lama lagi ...insyallah :)

    salam perkenalan jemput ke blog nana ..

    ReplyDelete