Aku tanya Apa Khabar..Semua..

haha..tetiba..mentang2 lagu ni menang AJL29 semalam..seprais..ingat lagu Dayang yang menang..aku expect lagu Dayang sebab aku tengok drama ArianaRose tu..masa Dayang nyanyi lagu tu, duk teringat drama AR..ni kalau tetiba aku pregnan, dpt anak pompuan, confirm letak nama ArianaRose..haha..eh..tukar pulak..haritu diskuss ngan mr hubby nak letak pangkal nama junior kitaorang F.S. @ R @ H..verangannn..hobi utama aku..

okey, tak de menda pun nak story kat sini..saja je suka membebel tak tentu arah..

aku sebenarnya tengah penin..nak amik vitamin tambahan ni memandangkan peningkatan usia ni jadik elok la amalkan vitamin tambahan kannn..tapi aku confuse nak amik multivitamin + mineral keluaran BlackMoores @ alfafa shaklee..haritu memang dah decide nak amik multivitamin + minerals tu, sekali boleh pulak haritu duk main wassap2 ngan adik sepupu aku, dia citer pasal alfafa shaklee..dia cakap, alfafa memang terbaik..merangkumi untuk luaran & dalaman..alaaaa..confuse sudaa..haritu ada la aku wassap2 ngan ejen shaklee..aku punya intro aku cakap period tak regular plus trying to conceive..so dia cadangkan suh aku amik set untuk kesuburan tapi aku tak baper minat sangat..aku rasa macam nak amik alfafa je..adik sepupu aku cakap effect alfafa kat dia, kulit dia putih pior, senang nak membuang, period teratur, dulu dia kalau naik tangga pun dah mengah..sekarang okey, alhamdulillah..so bila adik sepupu aku duk citer2 macam tu, aku macam dah terjatuh cinta pulak nak try..dari segi dalaman (paham-paham sudaaa)..tak yah citer detail sangat kan...heeeee

aku lebih kepada nak trying to conceive jugak tapi apa2 kena la betul cik P yang tak baper nak betul ni dulu, kan..so alfafa is da best kowtt..adik sepupu aku cakap, dia amalkan, cik P dia teratur..tapi ejen shaklee yang aku wassap tu, dia cakap plak kalau nak aturkan period kena amik ngan set..akcelinya dulu aku penah amik GLA shaklee tu tapi rasa macam sama je cik P aku..tak baper betul jugak..tapi aku lebih minat nak try alfafa sebab kelebihan dia more tu kita, kaum perempuan..plus alfafa tu upenya boleh dijadikan mask jugak..lorrrr..2 in 1..mula-mula adik sepupu aku ni la yang cakap..pas tu aku try google, a'ah boleh dijadikan mask jugak..lorrr..huntung ni!!!!2 in 1..makan & buat mask..

ate..nak amik yang mana ni???tapi citer macam lebih pada alfafa jerrrr..hehe..


@



3 Comments

  1. Fieza, kalo boleh amik supplement jgn campur2 laa.. satu produk is better.. kalo u amik shakelee, shakelee je..takut berlaku kekeliruan.. bila dah campur aduk dlm badan.. tu yg org bgtau kat kite la..heheee.. so , better focus pada 1 produk je dulu..bile tiada kesannye... baru kite beralih ke produk lain.. tapi kenkadang kesan sesuatu produk tu amik masa lame utk nampak tindak balasnye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tQ dear..mmg tak berani nak campor2 supplement..nak amik salah satu je..tapi confuse nak hamikk yang mana satu?hehe

      Delete
  2. Assalam fieza,
    salam perkenalan yer
    sebenornya iols ni dah lama jadi silent reader blog uols :)
    sekarang baru nak meng-komen gitew he3
    iols pun dok tengah pikir2 nak makan suplement sekarang ni
    tapi PEMALAS he3
    pa pun kalo uols sudi jemputla singgah & join blog iols jugak yer :)

    ReplyDelete