Homey tak!!!!tengok cam geram je kan sebab ada lesung pipit..tu belum aku fokus tang bulu mata pelesu dia..hehe..eh, bukan bukan bulu mata pelesu yang kena pakai mascara macam aku ni..memang original lentik tau..aku jeles gilaaaa..sebab aku kena pakai mascara bagai nak bagi lentik tapi tue pun tak baper nak lentik..lurus straight je..apa nak buat..terima dengan redha..pakai la mascara konon2 nak bagi lentik..padahal..haha..malas nak citer..

budak tecit ni anak buah aku..anak pada sepupu aku..sebelum ni Iman bapa sedara dia yang jaga..tapi unfortunately ada la sebab musabab yang bapak sedara dia terpaksa pass pada parents aku..so memandangkan aku & mr hubby pun dah duk ngan mak aku jadik kitaorang tolong2 la jugak..ermmmm..mesti musykil..parents Iman mana?hmmmm..tak baik nak story & buka aib orang..biarlah rahsia..cuma nak cakap okey la sejak Iman duk ngan kitaorang..ada la penyeri sikit kat umah..cumaaaaa..cumaaaaa yang tak menahan Iman ni kuat melalak..bukan melalak sikit2, melalak yang diteran2..tambah2 kalau kita try pujuk dia..lagiiiii la dia teran..tapi sekarang ni dah okey sikit..dah kena sekolah ngan abah aku..hah!!baru okey sikit..masih kuat nangis jugak tapi dah tak de macam masa mula-mula dia duduk ngan kitaorang haritu..boleh ar..cumaaaa..dia jenis tak suka gi 1 tempat lama-lama..contoh macam gi umah sesapa, 1/2 jam pertama tu okey lagi..masuk 1/2 jam kedua, dia dah start 'hek  hek'..pas tu kedekut, semalam masa gi umah adik ipar aku, anak buah mr hubby ada..so mr hubby pasang video untuk budak-budak kat si Iman guna hp aku..si Iman ni, dia tak bagi anak buah mr hubby tengok sekali..dia bawak hp aku jauh2..bila anak buah mr hubby datang dekat dia, dia bangun..yang anak buah mr hubby sabar je ikut dari belakang..aku macam sabor je la dia punya kedekut..pas tu plak kalau gi mana-mana dia nak berdukung..tak mo berjalan..kalau ngan abah aku, memang abah tak layan..suh jugak dia berjalan..

semalam percubaan kali yang ke baper ntah aku & mr hubby bawak dia gi berjalan..tapi macam aku bitau kat atas, dia nak berdukung..adoiyai, aku baru rasaaaa sakit tangan ni..tu pun semalam masa kat KWC, aku ugut dia kalau nak main hp, suh dia berjalan..nasib dia nak tapi kena bagi la hp kat dia..udah aku tak boleh nak usha baju sangat sebab kena peratikan hp kat tangan dia..takut la orang sambar ke hapa..nanti nak try cari hp yang menan yang macam ala-ala real tu..ada ke jual???ntah nanti try la cari..

Abaikan la aku yang dah macam buat iklan jual ubat gigi..nak suh Iman yang senyum tapi masa ni dia baru bangun tido, jadik mood tak baper nak okey sangat..tu muka ketatttt je..nasib semalam masa bawak dia kuar jenjalan, dia tak buat hal..melalak..alhamdulillah..

Korang yang nak cari barang-barang make up, boleh klik SINI..anything just wassap 0126805640

2 Comments