Hollaaaaa..lamanyaaa tak hapdate..bz ke hapa?kat opis kan iolls ada citer haritu bos ku itu tak suka tengok ku duduk je hadap pc jadik terpaksa la purak-purak buat keja..cari file la apa la..plus me kalau orang tua a.k.a bos tu ada dalam bilik, memang aku tak baper gemar duk kat tempat aku..tahap menyampah nengok muka dia..huahua..so ni aku hooray hooray sebab orang tua tu kursus sebulan..legaaaaa..kalau dia tukar terus dari sini pun baguih..Aamiin..

Apakahhh ko fieza..tajuk lain..citer lain..okey, back to the topic..adik sepupu aku nak kawen awal bulan Disember ni..so mak dia a.k.a mak sedara aku mintak tolong buatkan kad kawen anak dia..so, aku okey je la..try & error..tak pernah2 aku buat weiiii..haritu masa bulan Mac yang mak sedara aku kawen tu, mr hubby yang D.I.Y wedding card mak sedara aku tu..masa tu mr hubby keja kat tempat lama, ada byk masa free boleh ar curi2 buat..ni mr hubby dah tukar tempat keja..which is company chinese, korang ghasaaaa ada time free tak?keja tempat sekarang, sampai mr hubby buat kat umah la..hah tahap kebiziannya itu..so nak tak nak wedding card adik sepupu aku ni, aku try & error je la..

masa mula-mula jenuh google, banyak la cara nak buat D.I.Y wedding card..suh upload tu la, ini la..ahkak ni ikut la..sekali bila dah upload, garu kepala..tak gheti nak guna..ahhhh...sangat complicated..sekali google2 lagi, jupe ada yang citer penah buat D.I.Y wedding card guna PowerPoint je..terus datang idea bernas..okey, guna PP je la..memandangkan itu je yang aku gheti..

Hasilnyaaaaa..idok la kebabom sangat..tapi bangga gila sebab sampai ke peta pun aku buat sendiri..guna PP jugak..lorrrr..senang je..boleh ar lepas ni nak amik tempahan plak..hihihi..ada ke yang nak tempah..meh!! meh !!sila jangan perahsan fieza, boleh..heee..baru buat sekali, dah nak hamikk order bagai..haha..



belah depan..

belah belakang..Sorry yeak alamat dah kena edit..hehe..
Jadik kad ni sekeping je depan & belakang..aku buat 1 kertas boleh dapat 2 kad..itu aku buat macam ni..atas & bawah..

hasil D.I.Y Wedding Card guna PowerPoint je..simple..nak bagi cun sikit, aku print guna paper kaler pink..nampak la berseri sikit..cantik ke idok....first time D.I.Y wedding card..try & error je ni..nasib menjadik..

0 Comments