Sapa pernah guna Siri Pembersih Muka & Mekap PIXY

**Pixy Gentle & Moist Cleansing Lotion


**Single Step Liquid Foam For Makeup


**Eye & Lip Makeup Remover


Antara 3 item ni, aku dah guna Pixy Gentle & Moist Cleansing Lotion..bagi aku, sangat best..senang nak cuci makeup..letak je beberapa titik atas facial cotton, pas tu lap ke keseluruhan muka..termasuk mata sekali sebab aku pakai eyeshadow/mascara/eye liner jadiknya kalau basuh ngan air gitu je, memang tak bersih..so aku guna  Cleansing Lotion Pixy ni, senang nak tanggal..
yang lagi 2 item tu, aku tak pernah try lagi..Eye & Lip Makeup Remover tu macam susah je nak cari..tiap kali aku gi Guardian ke Watson ke, habis..tak tau la..tiap kali aku gi je 2 farmasi ni mesti dah abis..macam tau-tau je aku nak beli..Dah tiap kali aku nak beli Eye & Lip Make Up Remover tu asik abis je so aku guna Pixy Gentle & Moist Cleasing Lotion je cuci eyeshadow/mascara/eye liner kat tang mata..boleh je..even kat bibir pun boleh..tak caya..sila cekidaut video kat bawah tu..klik je link aku bagi tu..baper saat je videonya..
Jadik sesapa yang nak sample free dari Pixy, boleh isi form ni PIXY FREE SAMPLE..korang isi butiran korang & kat bahagian kawan rujukan tu, isi nama aku 'Rohafiza Abu Halifah'..Nanti korang akan tima parcel free dari Pixy..heeee..
Jom cekidaut video dari Pixy ni..Betapa mudahnya dengan ada Pixy :)

Note : kalau korang berminat nak sample free pixy ni, isi borang & submit sebelum 5 Oktober 2014 ;)

0 Comments