yg di order segi empat panjang..yg dapat segi empat tepat..hmmmm,tak tau le nak cakap apa..nak di marah ada pertalian sedara..harap ofismate aku tak marah dpt kek ni esok..dah le ofismate order ni nak buat hantaran untuk anak dia kawen..smlm masa amik kat si polan ni, terdiam aku nengok kek bentuk segi 4 tepat..rasa nak terjojol bijik mata aku, tau..aku sampai terpikir 'eh, haritu aku tak mention ke aku nak kek ni dalam bentuk segi empat panjang'..smlm dalam keta, aku tanya ngan mr hubby haritu masa aku call 'si polan' tu, aku mention kan nak kek ni segi empat panjang..mr hubby pun dengar aku order ritu..tetiba dapat bentuk segi empat tepat..dah le 4 segi gitu, bekas dia pulak..sangat la tak sesuai untuk jadik hantaran..so aku & mr hubby decide gi beli pulak cover plastik yg kat luar tu..nampak la okey sikit pada kitaorg le sbb nak cover mistake..lagipun tak cun le nak bagi kat ofismate aku dlm bekas 4 segi tu je..dah le salah bentuk yg dia nak..so hopefully dia tak marah esok masa amik kek ni..tak pe la pikir +ve, mebi si polan tu banyak sangat order..x ingat aku mintak special design sikit untuk order yang ni..huhu..moral of the story 'lu pikir la sendiri'....



0 Comments