Klik SINI  untuk joint

Joint GA lagi..hehe..yg GA ni,hadiah dia cam best je..so apa ke salahnye cuba gak..untung,untung menang..itu pun kalau menang ler,kalau idok kalah le..Nak tengok hadiahnye & nak joint masuk ler ke blog penganjur..

Okey,owner blog suruh share blog yang kita suka terjah & bagi sebabnye kenapa?ikutkan semua blog yg folo aku & tak folo aku pun,aku suka BW & terjah korang tapi aku pilih 2 blog INI & INI sebab cara penulisan diaorg yang simple dan jugak ada info serta isu-isu semasa..itu je.hmm,kena tagged member ler..sapa yeak nk pilih..mangsanye : DIA, DIA & DIA. Jangan mare yea mangsa2 tagged..kalau nak joint,sila ler klik kat atas tu..

5 Comments

  1. macam menarik. thanx sudi tag saya.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
  2. NasZ : hehe..jangan mare yeak kena tag..kalau free2,meh la joint jugak..

    ReplyDelete
  3. Salam semua

    Terimakasih sbb join dan sudi update kat sini ;)
    terharu MakLady ....

    so kpd yg blum join tu..sila2 la yer :) and here is something for Uolz sambil2 MakLady blogwalking. TQ


    http://blogdearlady.blogspot.com/2012/06/review-blogwalking-bersama-maklady-1.html

    ReplyDelete
  4. ML : tima kaseh puji blogku yg tak sebaper ni..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum tuan blog. saya datang dari contest yg sama :)

    http://nurshifatuzzinnirah.blogspot.com/2012/06/award-terjah-maklady-of-month.html

    jenguk-jenguklah blog buruk saya tu ye :p

    ReplyDelete